Guldkorn

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Schrink - 11 oktober 2009 22:47

Vi hoppade över filmatiseringen om den s.k Hagamannen och såg istället Evan Almighty. Uppföljare blir ju nästan alrig lika bra och nog var Bruce Almighty bättre. Den här filmen blir lite för mycket en mix av nåt slags budskap och humor, där humorn inte är så påtaglig. Men filmen var lite söt också. Betyg 5/10

Av Schrink - 11 oktober 2009 18:10

Min svårson och hans bror gick på sportpub igår kväll för att heja fram Sverige till seger mot Danmark i den ganska avgörande kvalmatchen. Möjligen på grund av en domarmiss förlorade som bekant Sverige. Och hela denna förmiddag låg de stackars gossarna helt utslagna av sorg, grönvita i ansiktet av bitter grannlandsosämja. Så det kan gå. Den enda ratt de två kan hålla i idag är den berömda Gustavsbergsbussen

Av Schrink - 11 oktober 2009 08:17

Jag såg inte hela körslaget igår men av de körer jag såg hade Andreas Lundstedt lyckats bäst. Lundstedt är inte nån favorit för mig, tvärt om egentligen, men sånt kan man ju inte hänga upp sig på. Tyvärr tror jag att det var just en sån sak som gjorde att de åkte ut. Olas grupp var ju riktigt dåliga, likaså Stefans lag (kanske ser ungefär samma personer på Körslaget som de som röstade fram Larz Kristerz till vinst i Dansbandskampen). Så här var det ju ifol också, synd för det är ett ovanligt roligt musiktävlingsprogram annars.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards