Guldkorn

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Schrink - 26 november 2009 19:32

Det bästa på hela veckan är fredag eftermiddag, när man går hem från jobbet och vet att man har hela helgen ledig (nåja, denna helg jobbar jag söndag). För redan på lördag morgon är det nästan måndag (tiden går ju så fort på helgen). Imorgon kväll ska det bli intressant med Idol, såg ju inte förra fredagen. Nog känns det väl som om det är Mariettes tur att dra kortaste strået? Även om jag hoppas att det inte blir så. Men hellre hon är Erik.

Sen är det Robinson, vi får väl se om det blir lika intressant som förra året. Enligt vad man läst i tidningar kommer de då att få kämpa för brödfödan. Och stormar lär det bli (ja det började ju redan förra veckan).

Sen ska jag kolla in lite mer om mobiler, är riktigt sugen på ny mobil. En med riktigt bra kalender. Jag önskar det fanns några bra mobiler med dubbla simkortsplatser men än har jag inte hittat några vettiga.

Av Schrink - 26 november 2009 07:43

Enligt vad jag hört ska 15 artister presenteras nu på måndag 30 nov. Ytterligare 15 presenteras måndagen därpå, den 7 december. Sedan är ju två jokrar ännu hemliga och jag vet inte när detta kommer att offentliggöras. Men det blir kul att se om alla spekulationer stämmer. Det brukar ju alltid bli nån lite mer oväntad artist. Jag har några förhoppningar (mer vilka som gärna får försvinna och bytas ut).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards