Guldkorn

Alla inlägg den 10 november 2009

Bloppis-annons
Av Schrink - 10 november 2009 18:29

   

Hej

Jag jobbar med olika designprogram. Jag kan göra en tavla av ditt foto. Det kan se ut på många olika sätt, bilderna ovan är bara exempel. Om du beskriver dina önskemål  inkl färger så fixar jag. När vi kommit överens om vad du vill ha skickar du bilden som datafil, jag skapar bilden och sedan får du hem bilden på fotopapper.

Pris för porträttfoto:

20x30   189kr

30x45   199kr


Extra bilder:  20x30  49kr/st

                    30x45 69kr/st 

                     40x60  99kr/st

                     50x75 139kr/st    (förutsätter att bilderna beställs samtidigt som originalbilden)



För pris på andra typer av foton, komplettering av bilder m.m., kontakta mig. Den typen av bilder är mer tidskrävande och det varierar mycket med motivet.


Frakt 40 kr för 20x30, 79 kr för de större.

Eftersom det är mycket arbete med en bild måste jag ha betalningen i förskott. Jag accepterar Paypal också om du tycker det känns säkrare. Skickar sedan en förenklad bild till förhandsgranskning innan de förs över till papper.

/Tanja (inom kort har jag en hemsida där ni kan se många fler exempel på vad jag kan göra)


Möbler & Heminredning, Säljes - Umeå (Västerbottens län)
Pris:    189:-
Telefon:    0737240932
Av Schrink - 10 november 2009 16:09

Jag har lyssnat på en nyöversättning av Hobbiten. Jag har ju aldrig tyckt att Ringentrilogin var så bra i bokform, fillmerna är bättre. Hobbiten är väl en trevligare historia men det blir periodvis ointressant. Jag hoppas att filmen som kommer blir bättre och det tror jag nog. Jag har svårt för såna här texter, tappar koncentrationen rätt ofta. Betyg 3/7

Av Schrink - 10 november 2009 12:43

Med risk för att en del tycker annorlunda säger jag äntligen. den här låten är ett plagiat, därtill kan ju knappast den som framfört låten ha varit aktuell att framföra den, det krävs nog mer röst. Min favorit av kvarvarande låtar är nu uppe på andra plats. Break free.

Av Schrink - 10 november 2009 12:40

Christine Meltzer, Dolph Lundgren och Måns Zelmerlöv blir programledare, inte helt väntat men rätt kul mix faktiskt.

Bloppis-annons
Av Schrink - 10 november 2009 09:01

  

Lip gloss av MAC-typ, som sitter länge, 12 snygga färger att välja mellan och RIKTIGT BRA PRISER.

På bilden ligger de i nummerordning från 1 (transparent) till 12 (glittrigt ceris).


Till och med min mor (hon som har den här bloggen) använder den här, tycker den är riktigt bra (hon har nr 11 och nu 3).


PRIS

1 st 35 kr

2 st 68 kr

3 st 99 kr

och för varje ytterligare betalar du bara 30 kr.


Frakt 1-3 st 20 kr

Frakt 4-- 30 kr

Övrigt (Personligt), Säljes - Umeå (Västerbottens län)
Pris:    35:-
Telefon:    0737240932
Av Schrink - 10 november 2009 08:48

Jag har flexledigt idag. På grund av oregelbundna arbetstider, oväntade mötestider etc så är jag flexledig minst en dag varannan vecka, ofta varje vecka.

Min yngre dotter är arbetslös och har lite svårt att få till nån ekonomi. Nu försöker hon sälja make up, riktigt bra grejer till bra priser och det är hon hon annonserar under mitt bloggnamn. Jag tror det kan vara bra julklappar (det håller ju på att vara dags att börja tänka på sånt nu också). Kolla gärna in annonserna. Den som bor i Umeå kan hämta och slipper då fraktkostnaden.


Jag ska börja med Peter Robinson sedan så jag återkommer när jag läst den klart. Hört av en (f n något ledbruten) jobbarkompis har jag hört att den möjligen inte är lika bra som de bästa Robinson.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards