Guldkorn

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Schrink - 25 november 2009 20:57

Jag såg Uppdrag granskning ikväll. Man må ha vilka åsikter man vill om saker, alla behandlingar har biverkningar men det finns alltid två sidor av ett mynt. Hur som helst nämndes Kommitten för mänskliga rättigheter som ett FN-organ. Kommitten för mänskliga rättigheter är en organisation som har starka anknytningar till Scientologkyrkan. Inom scientologkyrkan anses psykiatriker som "supressiv persons", människor som aldrig kan få förlåtelse. Åter något man få ha vilka åsikter man vill om. Men det gör kanske inte att de bör framställas som någon opartisk FN-kopplad verksamhet. Rätt ska vara rätt.

Av Schrink - 25 november 2009 07:41

Nä, riktigt så känns det inte men vad gör man. Jag är så där enormt hösttrött så jag skulle kunna ligga dygnet runt. När man kommer ut brukar det ju lätta lite men jag får ingenting gjort här hemma. Jag var ledig igår och det var inte många knop jag gjorde (liten dammsugning, tog fram adventsgardiner till köket). Nä, största delen av dagen hjälpte jag dottern att lägga upp traderaannonser (det går avsevärt mycket bättre att sälja make up där än på bloppisen på denna sajt).


Fast jag var ju faktiskt ute på långpromenad igår, fick många steg (liten informell stegtävling med några på jobbet).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards