Guldkorn

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Schrink - 12 november 2009 22:51

Med vår nya Blu-ray följde ett antal filmer, en var 10 000 bc. Den fillmen såg vi aldrig på bio för den fick så enormt dålig kritik och folk jag känner som såg det sågade den. Men så dålig tyckte nog inte jag och maken att den var. En man ur en folkstam far på en lång vandring för att hitta flickvännen som blivit bortrövad av elaka banditer. De hamnar vid ett pyramidbygge. Det är inte fullt så banalt som det låter. Betyg 5/10


Missa inte mina dotters bloppisar (på min blogg, hon har ingen egen ännu)

Av Schrink - 12 november 2009 18:57

Så sent som förra veckan pratade vi om att vi INTE skulle köpa nån Blueray-DVD. Men det var då. Nu är nu och nu har vi köpt en. Så ikväll blir det filmtajm, hoppas man märker att det är bättre kvalitet. Ett plus (som väl gjorde att vi köpte en till slut) är att man kan köra de gamla DVD-filmerna också. Eftersom vi har rätt många (säkert upp emot 1000 filmer) skulle vi annars ha behövt ha två DVD till samma TV.


Missa inte dotterns bloppisar (på min blogg tills vidare)

Av Schrink - 12 november 2009 17:05

Jag hade missat att webbjokern skulle utses idag (trodde på imorgon). Vann gjorde i alla fall Come and get me now med Mist. Inte mitt val men det kunde ha varit värre. Nu skulle jag tro att det inte dröjer länge innan artisterna till övriga låtar släpps. Det blir lite spännande. Hoppas på nån fräsch överraskning, nån som kan hota Darin.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards