Guldkorn

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Schrink - 23 november 2009 23:51

Sista filmen i Milleniumtrilogin är nästan två och en halv timme lång. Den borde nog inte ha varit mer än två timmar. Det märks mer på denna film än den förra att den ursprungligen gjordes för DVD-släpp (längre budget) men man kan ändå inte annat än tycka att den är sevärd. Vissa sekvenser är utdragna, andra (särskilt rättegången) är riktigt bra. Totalintrycket är godkänt, betyg 6/10

Av Schrink - 23 november 2009 18:18

Det är snart december och de har inte släppt vilka artister som ska sjunga i Mello. Är det så att de inte får med de artister de vill ha? Hoppas i alla fall att det inte bara blir B-artister eller avdankade stjärnor utan några rejäla A-kändisar.

Av Schrink - 23 november 2009 18:11

Jag har ett bra jobb, jag trivs iregel bra. Men just nu känns det som om jag vill fly från alltihop. Jag har jättebra arbetskamrater, särskilt en person som jag jobbar väldigt tajt med. Tyvärr jobbar hon just nu bara varannan vecka. Men det är såna där saker i periferin som bara strular och just nu orkar jag knappt ta tag i de grejerna fast jag vet att det bara blir sju resor värre om jag inte gör nåt radikalt.


Ikväll blir det bio, det är ju kul. Och så har jag köpt Harry Potter-filmen som kom idag. Små guldkorn i sandberget.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards