Guldkorn

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Schrink - 23 oktober 2008 20:43

Som vanligt vid den här tiden på året förvånas man över att affärerna drar fram julgrejer redan. Om jag minns rätt brukar man ändå vänta till efter Allhelgonahelgen, men nu har vissa affärer haft julsaker framme hela veckan. Visserligen längtar jag tills vi får hänga upp alla adventsljusslingor, men vi har inte ens fått vintertid än. Annars har jag sett en rätt läcker bild på ljusslingor på en cykel, det ska jag nog försöka härma.

Av Schrink - 23 oktober 2008 07:13

Jag drömde om Martin Stenmarck inatt. Det beror nog på att jag läste i nån tidining att man tror han kommer att ställa upp i Melodifestivalen. I min dröm vann han och jag tror inte jag var nöjd med låten. Det där med låten är ju rätt vanligt... att man inte är nöjd med vinnarlåten vill säga.

Av Schrink - 23 oktober 2008 07:10

Ibland vaknar jag riktigt tidigt, som imorse, när det var stopp redan långt före fem. Man ligger och vrider och vänder sig men vet innerst inne att man inte kommer att somna. Risken är att jag får gå med huvudvärk hela dagen, typiskt eftersom jag har längre arbetsdag idag, dessutom har vi ett viktigt möte under kvällen. De ska dra om vägen utanför huset och det finns risk för mer buller, avgaser m.m

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards