Guldkorn

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Schrink - 3 oktober 2008 23:11

Såg Eurovision-programmet på svt ikväll. Pinsamt nog sitter jag och längtar tills nästa runda börjar igen. Och tänker på hur korkat svenskarna röstar hela tiden. När man så långt efteråt hör snuttar av låtarna hör man ju hur fel det blev. T ex Carola och Andreas låt, den är ju jättebra. Jag gillade ju aldrig Perellis låt då heller förresten. Möjligen släpper de nästa års låtar nästa vecka, det blir att kolla på Aftonbladet.se lite extra så man inte missar. Har dock lite dryg arbetsvecka, men det får gå.

Av Schrink - 3 oktober 2008 23:08

Representanthuset röstade alltså ja till stödåtgärder i USA. Undrar om pengarna räcker, om de används till rätt saker etc. Att börsen backar trots omröstningen är ju illavarslande då folkets tillit nog spelar rätt stor roll, jag tänker på flytt av pengar etc. Jag tror ju fortfarande att Irakkriget har nåt att göra med att det knasat ihop så fullständigt i USA.


Har förresten prövat ett nytt vin ikväll, Ecologica. Lättdrucket, rätt god eftersmak. Inte alls dumt.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards