Guldkorn

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Schrink - 21 november 2008 22:45

Folk röstar ut Anna som har så grymt bra röst. Å andra sidan har det väl aldrig lönat sig att vinna om man ser till vilka som blivit populära. De två som hade nån chans att bli nåt på sikt är ute och nu ser jag inte det här nåt mer detta år.

Av Schrink - 21 november 2008 21:29

Har kollat in Idol (snabbomgången räcker ju). Annas Over the rainbow var grymt bra. F ö var det väl inget speciellt alls. Kevin är överreklamerad, Alice var riktigt dålig i andra låten, Johan lika dålig i sin första. Men jag gissar att Robin åker.

Av Schrink - 21 november 2008 15:08

Jag lyssnar ju mycket på talböcker. Ibland tycker jag att det blir så segt, har sökt efter nåt program som gör att det pratas lite fortare (annars tappar jag bara intresset, en del inläsare talar så extremt långsamt). Har inte hittat nåt men döm om min förvåning... Helt plötsligt upptäcker jag att vanlig windows media player har denna funktion. Det måste innebära att det finns andra galningar som vill speeda upp saker. Men mer än 1,5x hastighet funkar inte för mig. Jag som tänkt avbryta Aldrig fucka upp, blev för segt. Men med lite hastighet lyssnar jag nog klart.

Av Schrink - 21 november 2008 07:36

Har sovit lite bättre denna natt. Det innebär inte att jag är mindre trött nu men torde göra skillnad under dagen. Är på kurs och det slutar rätt tidigt, hinner förhoppningsvis städa lite, städningen har varit satt på undantag några dagar. Fortfarande lite vitt ute, hoppas det stannar vid LITE.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards