Guldkorn

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Schrink - 2 november 2008 17:43

Vi har börjat se säsong 6 av Waking the dead. Första två avsnitten (två delar av samma film) är riktigt, riktigt bra. Ny tekniker, bättre än den från säsonger 3 och 4. Tips för murriga kvällar

Av Schrink - 2 november 2008 14:24

Jag har lyssnat på Den tredje hemligheten av Steve Berry. Påven är gammal. Några kan knappt vänta till han är död. Han har börjat intressera sig alltmer för skrifter som finns i det hemliga arkivet. Han ber också sin förtrogne, Michener, att resa till Rumänien... Lömska spel om påvemakten, profetior och uppenbarelser fyller den här historien med spänning. En av mina absoluta favoritböcker, Änglar och demoner, är givetvis bättre (pga mer spänning) men det här är en ganska bra bok. Betyg 5/7

Av Schrink - 2 november 2008 07:55

Ibland får jag låsning i bäckenet med det följd att jag nästan inte kan gå. Så var det i morse. Tack och lov är det helg ändå så jag kan ta det lugnt. Såna här episoder brukar inte vara mer än två eller max tre dagar, sedan går det över. Värktabletter brukar inte vara nån idé (som jag nog skrivit om tidigare är talböcker bättre än de flesta värktabletter och den enda biverkningen är att jag inte alltid hör vad de andra i familjen säger).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards