Guldkorn

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Schrink - 4 november 2008 21:01

Det känns lite extra spännande idag trots att man är svensk- det där med presidentvalet alltså. Även om jag tror att båda är ett uppköp så hoppas jag så mycket på seger för Obama, det behövs nytt blod, nya idéer och nog är det väl dags med en färgad president i USA. Om jag orkar ska jag se lite på kanal5:s valvaka med Filip och Fredrik.

Av Schrink - 4 november 2008 14:34

Mark Levengood läser själv sin bok Hjärtat får inga rynkor. Det är en liten filosofisk komedi, många skratt men även en del tänkvärt, av denne gemytlige finlandssvensk. En riktigt feel good-bok, inte så lång, man hör den på en kväll. Betyg 5/7

Av Schrink - 4 november 2008 07:31

Jag måste jobba idag, även om jag inte är riktigt frisk än. Ryggen krånglar, jag oroar mig för att hostan kommer tillbaka pga den extremt torra luften på min arbetsplats. Men efter jobbet ska jag på massage och det är ju nåt att se fram emot. Sen hoppas jag att jag orkar vara uppe ett tag ikväll för det är en viktig dag. Även om jag tror att båda presidentkandidaterna är bättre än nuvarande boss så hoppas jag verkligen att Obama vinner. USA behöver förnyas, det är i många stycken otroligt gammalmodigt och (faktiskt fortfarande) imperialistiskt.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards