Guldkorn

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Schrink - 22 december 2008 21:21

Jag och min son har sett Body of lies med Leonardo di Caprio och Russel Crowe i två av de stora rollerna. Di Caprio är CIA-agent som opererar i mellanöstern, Crowe , hans chef, jobbar i USA. De är på jakt efter en terroristledare och Di Caprio förflyttas till Amman där han försöker samarabeta med en jordansk "förhörsledare".


Skådespeleriet är det inget fel på men filmen känns för lång (hur ofta har jag inte tyckt så), det blir aldrig så intressant som det borde kunna bli. Betyg 5/10, mest för Di Caprio.

Av Schrink - 22 december 2008 16:13

Alla har rätt att tycka vad dom vill. Jag förstår ju att Larz Christerz (förlåt min drift med stavningen men jag kommer ALDRIG att jämföra Larz Christerz med Kiss!!!) är populära, men jag står fast vid att JAG tycker att de enda som faktiskt var bra var Shake. Bra arrangemang, bra röster och mycket fräschare framtoning än de andra. När det gäller Larz Christerz tycker jag att det är stor variation i hur proffsiga/amatörmässiga de är. En sak är i alla fall säker, det enda Larz Christerz har gemensamt med Kiss är att de klär ut sig på scen. Observera att ss i Kiss inte är Z (det är vänt åt andra hållet).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards