Guldkorn

Alla inlägg den 14 december 2008

Av Schrink - 14 december 2008 23:31

Inte kom Björkman itll Idolfinalen (hans dumhet att inte fixa det kontraktet). Sedan ska Erik S vara med i körslaget och det gör det misstänkta jokerdeltagandet för EMD som högst tveksamt. Snart kommer besked om nån 60-plusare  typ Ann-Louise Hanson och gamla föde dettaingar har vi väl fått nog av. Tycker min Idolidé var suverän. Behöver inte alls vara vinnaren då de två bästa åkte ut långt innan finalen.  Wn cool ballad med Michael (heter han så, han som gjorde parodi på Hedenström) och förstås Anna som hade urbra röst (lite blödig bara).

Nu förväntar jag mig att de släpper hela fältet snart. Det kan ju itne bli fler från Dansbandskampen, det blir ju FÖR svennigt. Nina Persson skulle inte vara dumt. Andreas Wilson som deltar i en bra reklam vore spännande. Shake skulle faktiskt vara helt bra också trots att de är med i dansbandskampen för de är i en klass helt för sig själva, med två bra sångare och helt annat sound. Sen hoppas jag att arrangörerna inte glömmer att det kommer att behövas en koreografi värd namnet, inte nåt slätstruktet kompakompa med två körtjejer i ena hörnet, Nä, full fart och gärna nåt som sticker ut på scen.

Sen är jag rätt sugen på Körslaget som börjar annandag jul, det var en riktigt kul tävling faktiskt (även om jag nu i slutet fastnat i Dansbandskampen för att se om Shake har en chans. De är LÅÅÅNGT bättre än övriga och i vissa fall ganska amatörmässiga band där nån charmig frontfigur får alla telefonröster (förresten hur kan ni gå på att rösta för så dyra pengar. Antagligen finansierar kanalen flera tv-program bara på alla inringningar.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards