Guldkorn

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Schrink - 20 december 2008 23:56

När jag läser på löpsedlarna vem som vann dansbandskampen är jag glad att vi inte var hemma i kväll. Jag tyckte nog inte att nån av de två storfavoriterna var särskilt värdiga vinnare men hellre Scotts än Lars Christers (eller hur det nu stavas med ett eller två eller flera z). Shake var det enda band som stack ut och som jag faktiskt kan tänka mig att lyssna på. Men annars är jag ju förtjust i musiktävlingar.

Av Schrink - 20 december 2008 23:53

I kcäll var vi på det mycket populära Mord till bords på Scharinska villan i Umeå. Man ska lösa en mordgåta och under tiden serveras mat. Maten var väl ganska medelmåttig men det var mycket trevligt arrangemang, duktiga aktörer som spelade de misstänkta. Vi fick ledtrådar och fick sedan försöka svara på vissa frågor. Synd att de kör samma historia under våren, jag hade annars kunnat tänka mig att gå en gång till.

Av Schrink - 20 december 2008 08:56

Det blev alltså inte Ola Salo vilket det spekulerats om i tidningarna. Hoppas det beror på att Jesus Christ Superstar ska spelas i Stockholm (för då kommer jag att slåss för biljetter). Petra Mede låter som ett rätt bra val, bättre än andra gamla festivalvinnare. Hon är rolig men kan säkert hålla annan profil också. Jag har ju aldrig tyckt att Luuk har varit "allt" för festivalen, han har varit bra, inget snack om den saken, men inte så där extremt bra som många har tyckt.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards