Guldkorn

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Schrink - 23 januari 2010 13:39

En kollega har slutat och det har fallit på min lott att köpa present. Hon som vanligtvis sköter detta är sjuk. Hade fått tips om presentkort på böcker och om jag inte börjat ringa runt till de som känner henne lite bättre hade det väl gått rätt fort. Nu gjorde jag det, ringde alltså. Och böcker var nog inte det rätta. Så kom jag ihåg att jag sett henne på bio så kanske ett presentkort? Men så ska jag ju krångla till allt så jag tyckte att det skulle vara nåt mer handfast än bara ett presentkort. Så nu har jag (trots att jag har jour idag) jagat runt på affärer för att åstadkomma nåt. Och det är extremt svårt när det är en person man egentligen inte känner privat. Men jag har köpt några olika kaffe- och tesorter, torkat renkött, choklad, öl m.m Och så presentkortet. Nu är jag helt slut och hoppas att det inte blir några jourstörningar innan kl sex, för då går jag av. Och åker på middagen. Tjohej

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards