Guldkorn

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Schrink - 21 januari 2010 22:37

Min äldsta dotter har varit rejält sjuk, legat på infektionskliniken. Även om barnen är vuxna är det som om världen rasar när nån av dom blir sjuk. Vi vet inte än vad som orsakade det hela och om det är helt läkt men hon är i alla fall rätt pigg och hemma med kids och man.


Jag och min man har tittat på förlängda versionen av Patrioten (beställde blue-ray-versionen från England). Den är så grymt bra. Har köpt några till blue-ray-filmer som inte kommit än, jag hoppas verkligen att de inte strulats bort i posten. Vi har lite dåliga erfarenheter av posthållningen just nu. Vi hade beställt några grejer från Kina och de lämnade aldrig ut avi att paketet kommit. Sen efter bara en vecka skickade de tillbaka paketet till avsändaren. Nån måste ju ha gjort nåt helfel. Annars brukar det fungera så bra med beställningar från utlandet. Turligt nog var det inte värt mer än 200 kr, men ändå, man blir rätt sur när såna grejer inte fungerar. Det hade nog varit lättare att acceptera om felet legat utomlands men vår post har man ju litat på.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards