Guldkorn

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Schrink - 6 februari 2009 14:35

Lite jazzinspirerad låt som lite, lite påminner om Robyns stil. Emilia sjunger mycket bättre än jag hade väntat mig, inte alls det där barnaktiga som fanns i rösten tidigare. Oväntat bra faktiskt. En låt som jag dessutom tror håller ett tag.

Av Schrink - 6 februari 2009 14:28

Nu har jag lyssnat igenom den minut på varje mello-bidrag som finns tillgängligt. Som vanligt torde jag inte tycka som telefonmajoriteten. Jag skulle nog välja Nina Söderqvist och Emilia som finalister och Shirley och Caroline till andra chansen. Egentligen tycker jag Caroline af Ugglas är bäst men det är nog inte så gångbar låt. Men jag verkligen hoppas att varken Alcazar eller Scotts går vidare (vilket båda kan göra- med ganska stor sannolikhet faktiskt och då gråter jag för det är riktigt uselt). Fagerlund torde komma sist, no comments. Ska lyssna några varv till, ändrar mig ibland (Shirleys låt kan ev växa på sig).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards