Guldkorn

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Schrink - 22 februari 2008 21:30

I väntan på lördagens semifinal såg jag finalen av På spåret. Jag gillar träiga Björn Hellberg (som för övrigt skrivit några riktigt bra deckare), MEN VILKET URDÅLIGT HUSBAND... Sen till snabbreprisen på Let´s dance. ÄVEN DÄR GANSKA SEKUNDA BAND... Nu raskt till Hjälp. Få se om han får tillbaka paketet i tid till jorden runt resan

Av Schrink - 22 februari 2008 17:33

Nu har vi fått lyssna på helgens låtar och... tja vad ska man säga. Det är ju inte precis förra veckans nivå. Som upplagt för BWO trots att låten låter som alla andra BWO-låtar. Om bara inte Bard varit med, för han är alldeles för provokativ för min smak. Eskobar trodde jag mer om, kanske det låter bättre på lördag, likaså Ainbusk. Den bosniska låten är kanske årets hittills sämsta (och då har jag inte glömt The Nicoles mycket amatörmässiga röst). Det kommer nog mycket att hänga på vem som gör bästa scenframträdandet (och med dessa artister torde ju BWO vara klara iom det). Satsar inga pengar i helgen. Har ju 125 i odds på Rongedal som totalvinnare, och dom är bäst hittills...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards