Guldkorn

Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Schrink - 20 februari 2008 14:11

Chatarina Kjellberg är en ny bekant för mej men hon har skrivit flera deckare. Den här, Under ytan, tror jag är hennes första. Den handlar om en privatdeckare vars f d sambo mördas. Det visar sig snart att han var transvestit. Nuvarande pojkvännen som f ö är polis misstänker henne för inblandning. Sedan mördas ytterligare en transvestit... Rätt trevlig bekantskap, ingen sån där smäll i magen men ändå. Betyg 4/7

Av Schrink - 20 februari 2008 11:48

Veckans bidrag framförs som bekant av BWO som varit nära att vinna tidigare och som säkert kommer att ha nåt bra även iår. Mickey Huskic är en för mej okänd bosnier. Frida Muranius hade väl en hit med Dunka mig gul och blå, inte precis min musik men...Therese Andersson har varit med tidigare i Pay TV och nog hoppas jag att soloframträdandet på lördag kan toppa det i alla fall. Patrik Isaksson vet väl alla vem det är, lite halvtråkig men har skrivit några fina låtar. Caracola har faktiskt också varit med i melo förrut, nämligen som husband 05. Ainbusk är debutanter som grupp tror jag men sångerskan Josefine Nilsson gjorde en bra ballad för några år sen. Eskobar är ytterligare en grupp, de hade en rätt stor hit för några år sen men jag har då inte hört nåt av dem på länge. Kort sagt, gruppernas lördag.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards