Guldkorn

Alla inlägg under april 2011

Av Schrink - 25 april 2011 20:54

Ylva ska åka bussen heefter jobbet men får skjuts av nyinflyttade bekanta från ungdomen. Hon kidnappas, ingen förstår vad som hänt, om hon lever eller är död. Spännande,mklart läsvärd. Betyg 6/7

Av Schrink - 23 april 2011 19:12

Vi har haft en underbar resa genom många italienska städer och vi har ätit trerättersmåltider två gångrr dagligen. Men nu är det skönt att vara på svensk mark. Ett tågnatt och sedan hemma. Gissar att det dröjer minst en dag innan resekatalogerna åker fram. Men nj är det ju dags att börja ta ställning i det riktigt väsentliga, vem som sk vinna ESC. (min man hävdar per telefon att matchen redan är avgjord till Norge fördel men jag vill noga syna detta).

Av Schrink - 11 april 2011 16:02

Här är det tjugo grader varmt och vi har haft sol varje dag hittills. Vi närmar oss nu Italien. Steul med mailadressen av nån anledning, lite trist att inte kunna kommunicera med familjen. Vi hörs

Av Schrink - 10 april 2011 20:54

De verkar ha plockat bort mojligheten att skicka sms och ta emot samtal pa jobbtelefonen nar man ar utomlands. For mina anhoriga: Om nat hander sa ni maste fa tag pa mig sa kontakta Scandorama. Vi har det bara bra, det ar fint vader. Men varen ar nog sen, det var inte gront i Danmark, men nar vi kom over till Tuskland hade det gronskat.

I morgon narmar vi oss Italien.

Av Schrink - 9 april 2011 18:22

Har hunnit läsa nästan två böcker, sett två filmer, löst minst fem japanska korsord. Att resa genom Sverige tar sin tid men man hinner ju varva ner innan den egentliga resan börjar. En del komplikationer därhemma har väl medfört lite smolk i semesterbägaren, men det är som det är. I a f hört att mina två döttrar ska ut ikväll, det låter toppen.

Av Schrink - 9 april 2011 18:20

Huset vid sjön..Mycket taffligt språk i den här rätt simpla historien om en kvinna som blir kidnappad, mest för att hennes släkting på besök råkar ha lokadqn bil som grannen.Läste ut boken bara för att jag sitter på bussen till Stockholm. Det är ändå en historia med början och slut och därför slipper den betyget ett.. 2/7

Av Schrink - 5 april 2011 20:51

Natalie Portman och Achton Kutcher spelar huvudrollen i den här rätt banala men trevliga komedin. Kutcher är ju ingen Oscarvinnare precis men jag brukar gilla såna här söta historien. Kommer säkert att skaffa blurayversionen närden släpps. Betyg 7/10

Av Schrink - 3 april 2011 10:04

...gick jag i nian. Jag bråkade med pappa om badrummet som han höll på måla lila. På eftermiddagen fick jag veta att han kört av vägen pga han blivit sjuk. Han hade dött direkt, hjärtinfarkt. En av de mörkare dagarna i livet. Jag har aldrig använt nåt lila efter den dagen.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards