Guldkorn

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Schrink - 10 december 2010 17:01

Det var svårt att hitta ett bra fodral till iPad, jag ville ha ett där klasen kan stå upp också när man ska se film mm. Fick lägga på mer pengar än jag tänkt, 549 spänn, men det är ett fint fodral och jag har ju inte köpt ett enda par skor trots två dagar i Stockholm så...

Av Schrink - 10 december 2010 16:54

Vi har aldrig tidigare varit på Wallmans och missbedömde hur långt det var att gå. Vi tvingades strosa runt nästan en timme och åtminstone jag frös ohyggligt (min man hade ju shoppat tjocktröja och ytterrock igår och var nog varmare klädd). Jag blev imponerad på Wallmans , otroligt mysiga lokaler, mycket trevlig personal, bra julbord (bara knäck saknade jag). Det var också trevlig underhållning av servitörerna. En av dom kände jag igen från första omgången i Fame factory och han hR också varit med i melodifestivalen. Jag tror han heter Patrik. Vinet dock Vindyrt. 9/ spänn för husets drar ner betyget till en 4

Av Schrink - 10 december 2010 16:47

Igår såg vi I hetaste laget på Oskarsteatern. Som vanligt var jag mest fascinerad av kulisserna men den var rolig också.Henrik dorsin var bäst, spelade Daphne.Jonas Malmsjö gjorde Josefine, Sugar spelades av Hanna Sundblad. Susanne Reuter gjorde orkesterledaren , Per Eggers var multimiljonären. Det här är ju ursprungligen en Marilyn Monroe-film. Kul, betyg 4

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards