Guldkorn

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Schrink - 27 december 2009 20:58

Avatar har nu varit igång nio dagar. Har dragit in nästan 380milj dollar, inte långt ifrån vad New moon dragit in totalt. Det är en "måste se"-film. Tro mig

Av Schrink - 27 december 2009 13:28

Sonsonen Elmer sov väl inte precis lugnt och tyst, maken sov nog inte en timme innan jag tog ner barnen i morse, själv sov jag väl lite mer (eftersom Elmer låg närmast honom). Men väl nere och efter ytterligare en portion gröt (han fick en inatt också i hopp om att han skulle somna) låg han bredvid en ikeapall där det låg duploklossar. Och vips (nåja, det tog en liten stund) så hade han ställt sig upp genom att dra sig upp via pallens steg. Han hade ställt sig för första gången. Jag kastade mig på kameran men han hann förstås dråsa ikull. Han har också satt sig upp från liggande på rygg flera gånger (det gjorde han redan före jul men hans mor trodde mig inte, Nu har han gjort det tre gånger under det knappa dygn han varit här).


Naima är alltid som en liten ängel, hon bygger duplo, pussel, käkar kanelmackor...och så ett litet, litet tjuvnyp i brorsan om han får för mycket uppmärksamhet.


Nu ska vi vila resten av dagen. Min man jobbar imorgon. I vår källare sover ett okänt antal tonåringar (att döma av skoparen är de fyra men det brukar visa sig att det är några till, de som går ner med skorna på).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards