Guldkorn

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Schrink - 5 mars 2008 21:58

Jag har varit kompledig idag så jag har städat... och lyssnat klart på Harry Potter o dödsrelikerna. Klarade av kapitel 33 utan att gråta men i slutet kom tårarna ändå. Men jag är superkänslig och gråter ofta när jag ser film. Hoppas jag får sova bättre i natt, igår hade sonen filmkväll/natt med kompisarna (sportlov) o om än de inte skrek så vaknade man ibland. Hoppas han är för trött för sen filmkväll ikväll ( å andra sidan är det skönt när de är hemma, även om det lever om lite, man vet ju vad de gör). I morgon är det jobb igen.

Av Schrink - 5 mars 2008 13:40

Intressanta dueller på lördag (vissa). Duell ett, är lite ambivalent men håller förmodligen på Poodles. Duell två helt värdelöst. Duell tre det intressanta, vill att båda ska gå till final men det blir nog svårt. Duell fyra, känslomässigt Tapper men Therese Anderssons låt var nog bättre. Tja, det var det hela. Ringer nog bara på andra omgången och då på den som vinner mellan Nordman och Androla.

Av Schrink - 5 mars 2008 07:54

Grattis Hillary Clinton, du är med i matchen (även om jag tror du förlorar den). Världen behöver en kvinnlig ledare och Clinton är ett bra val tror jag. Hur som helst tror jag varken Obama eller Clinton vinner i höst, amerikanerna är alldeles för konservativa (att de slår ner på kvinnoförtrycket i arabvärlden gör dem inte till jamlikhetsexperter precis).



Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards