Guldkorn

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Schrink - 18 april 2012 16:17

Jag har nog hittat min favorit i år- Finland. Men tittar man Youtube så verkar Turkiet höra till dem som dominerar. Ryssland har också många titt men förhoppningsvis bara för att det är en udda grupp som framför (gamla tanter). I första omgången av Inför ESC var det annars lite medelmåttiga låtar. Jag tyckte cäl Island var rätt ok. Det är nog så att jag oftare faller för nordiska bidrag så det är väl inte så konstigt att Östeuropa röstar på östeuropeiska låtar. Till min fasa har jag konstaterat att jag nog kommer att missa finalen (tror jag sett alla finaler sen 1966) eftersom jag är på silver bröllopsresa. Men lite få man ju offra för gubben:)

Av Schrink - 18 april 2012 15:42

Frun till en läkare som Wern känner kör i fyllan på en kvinna som skadas allvarligt. Eller? Sedan hittas kvinnan död, ramlat eller blivit ihjälslagen. Och dottern till den skadade kvinnan gömmer sig med Werns sons hjälp i deras gästhus. Hon är medlem i en rollspelsgrupp...Anna Janssons böcker har pendlat mellan bra och ganska slätstrukna. Det här är en av hennes bättre, riktigt intressant intrig. Betyg 6/7.  

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards