Guldkorn

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Schrink - 12 juli 2011 21:42

Det blev lite av en varmchock för oss trots att vi är ganska förtjusta i sol och sommar. Vi hade glömt det allra viktigaste - vattnet, när vi gick de trehundratusen trappstegen ner till havet. Vi tog oss nästan inte upp igen. Faktiskt. För övrigt hat vi ju helpension, vet inte om det är bra eller inte för det är ganska god mat, och mycket av alla sorter. Sen är det fritt fram med vinet, som dock (kanske tur) inte är av allra högsta kvalitet. Vi gör nog en tidig kväll, vi klev ju upp fyra i morse och är lite möra. Imorgon ska vi njuta av solen och jag hoppas kunna lyssna klart på Nattportieren som just nu finns i min ipod.

Av Schrink - 12 juli 2011 21:36

Det blev lite av en varmchock för oss trots att vi är ganska förtjusta i sol och sommar. Vi hade glömt det allra viktigaste - vattnet, när vi gick de trehundratusen trappstegen ner till havet. Vi tog oss nästan inte upp igen. Faktiskt. För övrigt hat vi ju helpension, vet inte om det är bra eller inte för det är ganska god mat, och mycket av alla sorter. Sen är det fritt fram med vinet, som dock (kanske tur) inte är av allra högsta kvalitet. Vi gör nog en tidig kväll, vi klev ju upp fyra i morse och är lite möra. Imorgon ska vi njuta av solen och jag hoppas kunna lyssna klart på Nattportieren som just nu finns i min ipod.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards