Guldkorn

Alla inlägg under februari 2011

Av Schrink - 1 februari 2011 13:55

Det brukar inte gå så bra med mina bettings, antagligen för att jag inte lägger pengarna på lågoddsarna. Detta årets "före-jag-har-en-aning-om-hur-det-låter"-bettings går till...brolle och Anders Fernette Fd Johansson). Min man satsade på linda Bengtzing och Jenny Silver (sistnämnda hade i mitt tyxke bästa låten ifjol men den floppade ju). lägsta oddet verkar Rrik Saade ha, även Sanna Nielsen och Melody club verkar ha rätt låga odds. Undrar om bettingbolagen fått höra låtarna eller om oddsen enbart är satta utifrån artisterna. Saade kom ju trea ifjol om jag minns rätt. Nu ska ju bara utländska jurygrupper rösta och det är inte så lätt att veta vad de gillar (men nog borde vissa deltagare vara tämligen chanslösa där).

Av Schrink - 1 februari 2011 13:52

Det här är trejde filmeb om Gaylord Focker mfl. Den har fått ruggigt dålig kritik. Humorn är kanske i taffligaste laget men man får många skratt och som trevlig avkoppling efter en lång arbetsdag fungerar den. Mycket under-bältet-humor får man vara beredd på. Betyg 5/10

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards