Guldkorn

Alla inlägg under december 2010

Av Schrink - 7 december 2010 14:37

Är det nån som kan ge ett tips hur man kan glädjas åt att köpa klappar, fixa bak, julstäda etc etc. Själ förgås jag snart, jag längtar efter den där känslan avv att kunna köpa nåt oväntat och få överraska och så blir nån glad. Nu är det bara oro över vem som ska bli mest missnöjd. För att undvika misnöje köper man det man är hindra procent säker på att det gillas eller ger pengar (vilket inte heller alltid är uppskattat, mer krishantering för att det ska vli lika för alla, inga fel färger, opassande sjalar, lampor som drar för mycker ström ... Det är annorlunda med julmaten, alla vet ändå att jag är usel iköket men en skinka kan jag i a f koka (skulle nog inte varit så här kaxig för nu blir den nog halvrå). En vi ska ha tomte i år och det blir ju lite kul, barnbarnen blir nog nöjda. Nog låter detta depressivt i överkant, men presentpaniken mal i huvudet dygnet runt.

Av Schrink - 5 december 2010 20:41

Helt otippat har scetchbook pro blivit det program jag använt mest sedan jag införskaffade min nya älsklingsägodel. Lätt att blanda färger, många typer av linjer, lätt skapa ansikten. Helt klart prisvärd app.

Av Schrink - 3 december 2010 22:46

Olle klarar nog inte röstningen ikväll. Jay sjunger kanske bäst men jag gillar olle bättre. Nu ska jag se film m hjälp av min nya air video app. I just love my ipad

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards