Direktlänk till inlägg 30 december 2010
Jag har läst ovanligt lite böcker under hösten, jobbet har liksom sugit ur mig all ork och då blir det hellre film. Men 81 böcker har jag ändå tagit mig igenom, två fullpoängare och ganska många 6/7-böcker. 1. Grannen av Dan Buther är ohptad etta, en extremt spännande bok..2. Pansarhjärta av Jo Nesbö fick också full pott även om Snömannen var bättre..3. En nästan vanlig man.av Dan Buthler..4. Paganinikontraktet av Lars Kepler. Mycket bättre än första boken..5. De ensamma av Håkan Nesser. Han lyckas skapa deckare och humor i en och samma bok...Plus dessa fem som får dela sjätteplatsen.?.En sannolik historia av Karin Alvtegen?.Darling Jim Av Christian Mörk?.Drömmen förde dig vilse av Anna Jansson ((hennes bästa)?.Spiggen av Erik Thulin?.I grunden utan skuld av Viveca Sten?.Även dessa var bra:Nefilim av Åsa Schwarz?..blodläge av Johan Theorin?.förlåt min vrede av Dan Buthler?.bittrare än döden av Camilla Grebe
Mari Jungstedt. En mördad man blir funnen under Gotland runt. Inte Jungstedts bästa, medelmåttig. Betyg 3/7 ...
Roslund. Bra men saknar den riktiga spänningen i slutet. Betyg 5/7 ...
Buthler Öhrlund. 4/7. Håller på vara dags att avrunda
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 | 4 |
5 | |||||
6 |
7 | 8 |
9 |
10 | 11 | 12 |
|||
13 |
14 | 15 | 16 |
17 |
18 | 19 |
|||
20 |
21 | 22 |
23 |
24 | 25 |
26 |
|||
27 |
28 |
29 |
30 | 31 |
|||||
|