Direktlänk till inlägg 30 december 2010
Ja, nu blir det inga fler biofilmer i år. 33 filmer har jag sett (om jag inte glömt skriva upp nån vilket händer). Som vanligt är det lättast med bästa och sämsta filmer.1 Inception..2. Harry Potter and the deathly hallows..3. Due date..4. Beck, levande begravd..5. Himlen är oskyldigt blå (oväntat bra)..6. Drsktränaren (ursnygg 3d)..7. Shutter island......och 2011 börjar med några möjliga toppar, Fockerfilmen t.ex Vi ses i biomörkret.
Mari Jungstedt. En mördad man blir funnen under Gotland runt. Inte Jungstedts bästa, medelmåttig. Betyg 3/7 ...
Roslund. Bra men saknar den riktiga spänningen i slutet. Betyg 5/7 ...
Buthler Öhrlund. 4/7. Håller på vara dags att avrunda
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 | 4 |
5 | |||||
6 |
7 | 8 |
9 |
10 | 11 | 12 |
|||
13 |
14 | 15 | 16 |
17 |
18 | 19 |
|||
20 |
21 | 22 |
23 |
24 | 25 |
26 |
|||
27 |
28 |
29 |
30 | 31 |
|||||
|