Guldkorn

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Schrink - 8 februari 2010 21:40

Nu har jag kollat hela kvällen för att hitta nåt hyfsat billigt boende i Oslo till ESC. Jag har hittat ett alternativ för drygt 2800kr för två nätter. Resten är närmare 4000. Det mesta är fullbokat. Vi kommer att tvingas tälta!! Var ska man kunna hosta upp nån gammal släkting man kan våldgästa hos? Vi har ju sovit i bilen ibland när det har krisat men för varje år som går desto svårare blir det att fixa bilnätter så jag hoppas vi slipper detta. Hellre då att vi bor på svenska sidan och kör dit över dagen/kvällen.

Av Schrink - 8 februari 2010 15:45

Förresten heter cyperns bidrag Life looks betten in spring (så sant så sant), sjunger gör Jon Lilygreen and the Islanders. Nederländerna sänder ett anskrämligt bidrag som heter Ik ben verliefd, sjunget av Sieneke. Usch säger jag bara

Av Schrink - 8 februari 2010 15:42

Cypern skickar till ESC en ballad, mycket fin vers men refrängen är lite mer slätstruken. Svårt höra att det är en cypriotisk låt men så är det ju med de flesta länder nu för tiden. Ja utom Portugal då, de brukar låta på ett visst sätt

Av Schrink - 8 februari 2010 11:48

Jag har haft så enorm tur idag att jag inte riktigt fattat det. Jag lyckades, vid datorn, få två biljetter till Eurovision song contest - finalen - i Oslo. Inte dåliga platser heller. Nu ska jag försöka få med maken för en gångs skull. Om det går.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards