Guldkorn

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Schrink - 7 februari 2010 20:19

Jag fick låna en DVD av dottern, Management. I huvudrollerna Jennifer Aniston och Steve Zahn. Jag har inte hört talas om den här filmen. Zahn jobbar i föräldrarnas motell och dit kommer Aniston på jobbresa. Zahn blir aningen efterhängsen, det ena leder till det andra och han hamnar på ett munkkloster... Låter det klokt? Hur som helst är det här en riktigt bra film även om Aniston inte är nån Oscar-vinnare. Men filmen klart sevärd. 8/10

Av Schrink - 7 februari 2010 18:05

Je ne sais quai sjunger Hera Björk i Islands vinnande bidrag till Eurovison song contest. Jag tycker nog inte att den är lika bra som Norges och Danmarks bidrag, har enormt svårt att se detta som en topp-fem-låt när det väl är dags.


Annars väljer Holland artist idag och Cypern har sin nationella final. Då allt fler låtar blir kända. Sverige är ju ofta en av de sista länderna att utse vinnare/bidrag.

Av Schrink - 7 februari 2010 15:43

Jag har för första gången varit på bio med min tre och ett halvt-åriga dotterdotter. Vi såd den nya Disneyfilmen Prinsessan och grodan. Som vanligt var det vackra bilder, bra musik och en mysig historia. Den svackade lite i mitten, en del barn började springa runt i biosalongen. Även om det inte är nån av de allra största Disneyfilmerna är den klart sevärd.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards