Guldkorn

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Schrink - 4 februari 2010 08:29

Jag ska för första gången gå på bio med min lilla dotterdotter. Vi ska se Prinsessan och grodan. Jag älskar tecknad film men det är givetvis roligast att gå med barn. Jag valde den lilla salongen, jag vet inte hur hon reagerar om det skulle vara fullt i den stora. Man vill ju kunna ta sig ut om blåsan gör sig påmind. Hon ska förresten sova över också. Vi får besök av hennes lillebror också på lördagkvällen men han hämtas sedan (han har inte haft vattkoppor och mina bältrosblåsor torde fortfarande smitta då. Det är ju bra att ha haft vattkoppor men kanske helst efter de fyllt ett år).


Så nu har jag inbokat lördag, söndag, måndag (barnvakt igen för då ska min dotter och hennes män äntligen se Avatar), onsdag (ska själv på bio) och fredag (sissela Kyle uppträder i Umeå). Sällan det är så mycket på en gång. Och ovanpå det har mello-cirkusen dragit igång. Och jag ser så fram emot lördag.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards