Guldkorn

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Schrink - 11 augusti 2009 09:39

Enliggt vissa tidningar ska paret Alexander och Alexandra Ahndoril, som båda är författare på Bonniers förlag, vara Lars Kepler, författare till Hypnotisören. De har flera saker som "indicier" för detta, och det verkar inte orimligt. Det vore en positiv nyhet för oss som inte lälst Hypnotisören ännu (köar, men kön är väl milslång) för om det är skrivet av två etablerade författare så kan det peka på viss kvalitet. Jag läste ju första kapitlet och blev lite orolig att det skulle vara nån kändis (för annat än böcker) som skrivit den.

Bonniers har i alla fall säkert sålt många exemplar extra pga publiciteten. Jag har bestämt mig för att inte köpa den utan vänta på biblioteksboken, av ren tjurskallighet faktiskt och just pga att de fått för mycket gratisreklam. Sån är jag. Ibland. (Dan Browns bok skulle jag kanske tom kunna köa för men det ska jag köpa i alla fall, bland annat för att alla andra i famliljen också vill läsa den).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards