Guldkorn

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Schrink - 8 juli 2009 19:54

Under senaste halvåret har de missat att dra poäng när vi gått på bio. Man tänker ju inte på att kolla biljetten varje gång men det ska ju fungera. Först trodde jag att mitt kort var gammalt men sonens kort missade de nu sist. Sen måste man faxa in för att få poängen och jag vet inte om vi fått exgrapoängen för den förra missen. Det kan tyckas vara struntsaker men man vill ju behålla guldkorten, det är så pass många förhandsvisnngar.

Av Schrink - 8 juli 2009 17:34

Jag tänkte jag skulle ge Lee Child ännu en chans så jag började med Dubbelspel, uppläst av Roosman. Men det går bara inte, efter 2 cd-skivor inser jag att det är slöseri med tid. Verkligen inte spännande.

Av Schrink - 8 juli 2009 07:20

Vi såg faktiskt nästan hela minnesprogrammet igår (tills Midsomer startade). Det var väl både bättre och sämre inslag. Det är sällan man hör nån så skicklig talare som den pastor som talade under andra halvan, han fick verkligen upp stämningen. Däremellan var det mer eller mindre bra framträdanden av kända artister. Jag har aldrig varit nån riktig Mariah Carrey-älskare men nog gjorde hon väl ett ganska svagt intryck. Will you be there, jag tror det var hon Hudson från Dreamgirls som sjöng, var i mitt tycke bästa musikinslaget. Däremot tycker jag det är osmakligt att gå och släpa runt på kistan (må vara att jag tror den var tom), det blir ovärdigt. Det hade räckt med alla fina bilder som visades.

För övrigt förstärktes ju bilden av att alla helst vill undvika pappa Joe. Han nämndes i förbigående av några men inte mer. Och om hälften av alla rykten om honom stämmer var det väl helt rätt. Brooke Shields kändes äkta och det var ett fint tal.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards