Guldkorn

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Schrink - 18 juni 2009 22:38

Jag har haft riktigt tur denna vecka. Jag skulle ha haft semester hela veckan men var tvungen att jobba måndag och tisdag pga olika omständigheter. Det var uruselt väder måndag och tisdag. Men onsdag och torsdag har man kunnat vara ute. Idag var det riktigt skönt, vi kunde tom äta middag ute.


Nu sitter jag och söker gamla godingar på spotify som jag lånat av dotterns kille (de är ju i Italien och kan inte använda sajten). Det finns rätt mycket musik på spotify men ändå inte allt.

Av Schrink - 18 juni 2009 11:13

Jag har läst Anna Janssons deckare Först när givaren är död. En gammal man har dött och frun verkar lite knasig, kanske paranoid. Han har efterlämnat några kolritningar och änkan far ut mitt i natten, varför vet ingen. Sen blir en sjuksköterska (som brukar titta till änkan) mördad och det sker fler mord. Och på natten tuttar någon eld på änkans hus...


Förra Anna Jansson-boken var ett bottennapp men hon har ryckt upp sig. Den här är i nivå med hennes första böcker, typiska mysdeckare.  Några riktigt intressanta karaktärer faktiskt. 5/7

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards