Guldkorn

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Schrink - 24 maj 2009 21:49

Min dotter, som väntar barn vilken dag som helst, har haft lite småvärkar ikväll. Är beredd på att åka och hämta hennes dotter om det bär iväg i natt. Det är jobbigare när ens barn ska ha barn än när man själv skulle föda, eftersom man ju inte riktigt är med. Förra gången fick jag sista sms från den blivande fadern när hon var öppen sju centimeter. Sedan kunde han inte (eller glömde i stridens hetta) att hålla mig uppdaterad och jag var halvt hysterisk innan telefonsamtalet kom att jag blivit mormor.

Av Schrink - 24 maj 2009 14:33

Gruppen Fristad som vann ett av priserna i Musik direkt igår kommer att spelar på Nordic Rock i Umeå fredan 29/5- Med största sannolikthet kommer de också till Täfteåfestivalen och Trästockfestivalen i Skellefteå. Någon gång i juni bär det av till Berlin. För mer info. se (den just nu inte så uppdaterade), pga Musik direkt) hemsidan www.fristadmusic.com

Av Schrink - 24 maj 2009 14:30

Om jag inte dyker upp på jobbet i morgon så beror det på att jag inte kan slita mig i ens tre sekunder från det jag håller på med. Inte ens tre sekunder...

Ja, det handlar förstås om spännande böcker. Jag pausar just nu bara för att det blir för jobbigt att sitta och läsa i solen. Jag ser till slut inget. Trots läsglas-solglasögon.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards