Guldkorn

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Schrink - 16 maj 2009 10:28

Det är ovanligt svårt att tippa hur det ska gå ikväll pga att 50% av rösterna kommer från jurygrupper. Det har tydligen varit ett bidrag vid varje semifinal som kommit med tack vare juryröster. Min gissning är Malta och Lithauen. Jag tror det kan bli svårt för den söte Alexander i och med jurygrupperna, de vill nog ha lite mer kvalitet i låten (vad nu det är). Så nu har jag och maken satsat hela 20kr var på högoddsaren Armenien som vinnare. Snygg show, mycket öströster och kanske en hel del juryröster. Eller så kommer den sist.

Av Schrink - 16 maj 2009 10:25

Efter att ha läst flera bra böcker är jag nu inne i ett stim med bara bedrövligheter. Jag har lyssnat på halva Rapsbaggarna i Ipoden, den går in genom ena örat (ena hörluren är trasig) och ut genom det andra. Men den går ju an den kvart det tar att ta sig till jobbet. Men Vannsinne Av Dean Koontz... det går bara inte lyssna på, då ointressant, opersonligt och ospännande. Det lät ju så bra på beskrivningen.


Nä, nu hoppar jag av Koontz och gräver i mina gömmor efter nåt gammalt kanske oläst. I väntan på Roslund och Hellström som kommer med posten till veckan.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards