Guldkorn

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Schrink - 21 mars 2009 17:43

Jag känner fortfarande av muskelvärken sedan i torsdags. Det är bättre men det blev inte så jättelång promenad som jag hade tänkt mig. Jag hade ju planerat att klara 20 000 steg idag, men det blir långt ifrån verkligheten. Som tur är har jag mitt Wii fit och det går lättare när man har ont (golv istället för väg och så kan man välja korta pass). Imorgon hoppas jag på sol och ingen muskelvärk. DÅ SKA det bli 20 000. Kanske. Annars kanske jag skulle packa fram motionscykeln som vi köpte för några år sedan (när yngre dottern skulle börja motionera. Den cykeln är nästan oanvänd).

Av Schrink - 21 mars 2009 15:14

Idag har det varit soligt väder, så det har varit lätt att välja bort skidåkningen på TV. Men nu sitter jag och kollar in damernas dubbeljakt (tror jag i a f att det är). Majdic och Kovalchic verkar slåss om totala världscupen, Saarinen trea i nuläget. Ingen chans för några svenskar.

Av Schrink - 21 mars 2009 15:09

Diane Duprey hittas mördad i familjens pool. Hon drev en abortklinik och många beundrade henne, men det fanns också många som avskydde henne. Diane. Tidigare på dagen hade Diane och hennes man Frank grälat, något som en granne sett. Frank vill dock inte berätta vad de bråkat om. Även dottern Megan hade bråkat med Diane och så småningom visar det sig att hon är involverad i händelser som även modern Diane påverkats av. Det är en ganska intressant historia som aldrig kunnat utspelas i Sverige. Även om spänningen inte är på topp så är den läsvärd. Betyg 4/7

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards