Guldkorn

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Schrink - 18 februari 2009 19:15

Lyssnar som jag tidigare nämnt på Vackra lögner av Lisa Unger. Läser också senaste McCall Smith (lagom nattlektyr). Men det jag ser fram emot är talboken Kunzelmann och Kunzelmann av Carl-Johan Vallgren. Varför? Jo för att ingen läser så bra som han. Den oändliga kärlekens historia är inte egentligen "my cup of tea" men man bara sköljs med av hans inspirerande röst. Två andra favoriter i talboksvärlden är Shanty Rooney (hur det nu stavas) och Katarina Ewerlöv och det finns ju fler böcker att välja på med dem som uppläsare.


Hoppas det går fort på biblioteket nu så jag får boken snart.

Av Schrink - 18 februari 2009 17:04

Jag har hela tiden trott att bästa startfältet i melodifestivalen blir i Leksand. Det blir spännande att se om jag har rätt. Jag har ju satsat pengar (hel tia) på vardera HEAT och Molly Sanden som vinnare, ganska bra odds men Måns, BWO och EMD kan nog sätta käppar i hjulet. Eller kanske nån annan. Ser i alla fall fram emot snabblyssningen på fredag.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards