Guldkorn

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Schrink - 26 januari 2009 20:15

Nya Wallander-filmen var lite förutsägbar men ändå spännande. Stora explosioner gör att man tror att det är terrordåd. Militärstyrkor kallas till Ystad... Det är inte bästa Wallander (Mastermind) men ändå värt 7/10

Av Schrink - 26 januari 2009 16:57

Vilket kaos det blev... biljetterna skulle släppas kl 10. Jag har sett till att ha en kvart till godo på jobbet, det brukar ju gå fort att se om man får biljetter eller inte. Men det blev uppskjutet, jag var tvungen att gå på ett möte, sen tillbaka och då visste jag inte om det var slut biljetter (vilket jag trodde) eller inte. Så kom ett nytt meddelande att det inte gått att starta försäljningen. Ett nytt möte och sen fick jag skynda tillbaka till datorn. Där kom jag in, fick välja biljetter och sen bara försvann allt. Då blev jag lite högljudd i min ensamhet. Men jag är en tjurig person så jag gav inte upp. Satt och jobbade med signeringar och sånt under tiden och sedan fick jag plötsligt mina biljetter, två timmar efter ordinarie biljettsläppstid. Vet inte hur dåliga platser det är, har ingen som helst koll på stadion. Men vi får i alla fall sitta.


Så nu känner jag mig ganska nöjd. Och denna gång ska jag INTE ge bort biljetterna (som jag gjorde ifjol. Och de gillade inte ens konserten).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards