Guldkorn

Alla inlägg under november 2008

Av Schrink - 7 november 2008 23:14

Jag fick ju nästan rätt i alla fall, Robin E fick näst minst röster. Men en sak kan man fundera på, hur ska stackars Anna klara av ett artistliv om hon blir så gråtig av att nån ens pratar om att hon kan få åka ut. För övrigt tyckte min man att Lars var värdelös. Jag kan ju inte hålla med, han är udda men det är nåt med hans röst när han inte gör sig till. I typ vispop-genren tror jag han kan bli nåt och han tonar ner egot lite.

Av Schrink - 7 november 2008 21:25

De tävlande som uppträdde ikväll

Johan - Poison. Vek men antagligen åker han inte ut

Lars - Smells like teen spirit. Mycket skriverier, sjunger ju inte rent

     men han har nåt. Jag tror nästan han kan klara sig

Anna - Save up alla your tears. Hon har jag hört på Youtube, hon är

     grymt bra på ballader och det torde rädda henne trots att det här

     var rätt medelmåttigt

Robin B - Dude looks like a lady. Dåligt uttal och klent i början men

     han ryckte upp sig. Typiskt en sån jag skulle ha tyckt var jättesöt när

     jag var 13

Robin E - You give love a bad name. Jag har ingen koll alls på detta, det

     känner jag men jag skulle satsa femti öre på att han åker (han kanske

     är den alla tjejer håller på men det är det tråkigaste framträdandet)

Alice - Heaven´s on fire. Jag tycker nog det här var bäst. Hon har ingen

     rockröst precis men sjöng kraftfullt och hon har utstrålning

Kevin - Living on a prayer. Riktigt bra röst. Var nog näst bästa

     uppträdandet.

Av Schrink - 7 november 2008 21:20

Ser för första gången detta år på Idol, rocktema. Återkommer med lite åsikter. Är mest uppfylld av att äntligen ha melo-biljetter och med bra läge.

Av Schrink - 7 november 2008 16:01

Lyssnat på Magdalena in de Betou som läser Det lömska nätet, en Huss-deckare. Några döda flickor, en död man inmurad i ett hus är några av dödsfallen. Poliserna har en viss rivalitet men det blir aldrig intressant, likaså med morden. Segt, tråkig upplösning. Nog Turstens sämsta. Betyg 2/7

Av Schrink - 7 november 2008 16:01

Lyssnat på Magdalena in de Betou som läser Det lömska nätet, en Huss-deckare. Några döda flickor, en död man inmurad i ett hus är några av dödsfallen. Poliserna har en viss rivalitet men det blir aldrig intressant, likaså med morden. Segt, tråkig upplösning. Nog Turstens sämsta. Betyg 2/7

Av Schrink - 7 november 2008 15:11

Nu håller jag tummarna. Jag hade högsta budet på en av auktionerna på biljetter till finalen. Man vet ju aldrig vad det är för människor som säljer (annat än att det kan finnas lite omdömen) men fördelen med Tradera är ändå att man får namn och adress och om det är nåt kriminellt fel (typ falska biljetter) kan man i a f polisanmäla. Har tittat på säljarens tidigare affärer och det ser då bra ut. Så nu har jag chansat och bokat biljetter till My fair lady också samma helg (lite halvdåliga platser men ändå).

Av Schrink - 5 november 2008 20:35

Har sett nya Bond-filmen Zuantum of solace. Det är ännu mer action än förra filmen, mycket korta klipp i actionscenerna. Bond blir alltmer rebellisk gentemot M. Lite "too much" av allt men ändå underhållande. Ett stort plus till det ursnygga introt med sand och eldflammor. Totalt sett godkänd, betyg 6/10

Av Schrink - 5 november 2008 15:00

Jag har fräschat upp min tatuering idag. Sen kompletterade jag den med ett litet kinesiskt tecken som betyder harmoni. Jag tycker det stämde ganska bra överens med min gamla tatuering (carpe diem).

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards