Guldkorn

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Schrink - 13 september 2008 21:13

Musikmaskinen var rätt trevligt. Denna vecka hade folket röstat fram de tio största sommarhiten. Sen fick två lag gissa på fyra låtar per gång. Nästa vecka blir det största svenska superhiten. Jag och maken har kommit fram till att de nog inte kan ta flera låtar med samma artister, ABBA skulle kunna ha typ fem låtar på listan. Men Dancing queen eller möjligen Waterloo måste ju ligga högt, likaså nån av Roxettes låtar, ex The look. Kanske Du är min man , Fångad av en stormvind, nån Tomas Ledin-låt... Finns många att välja på. Nu ska jag se Morse.

Av Schrink - 13 september 2008 18:30

Jag har aldrig gillat Sex and the city och hade inte tänkt se filmen. Men nu har jag i alla fall gjort det och den var lika medelmåttig som jag trodde. Jag har svårt för såna här karikatyrer som de fyra kvinnorna. Den som ändå gjorde ett positivt intryck var den assistent som Carrie anställde, men hon hade bara en liten roll. Betyget... tja, 3/10 kan den väl få. Om jag är snäll

Av Schrink - 13 september 2008 10:14

Det känns som lite höst i luften. Kvällarna börjar att mörkna och jag ska försöka få hjälp av maken att hänga upp den nya utebelysningen (två lyktor som jag ska lägga ljusslingor i).


Smakade lite Tokaij igår kväll, det "goda" dessertvinet från Ungern. Det var inte så gott, halvlitern kommer nog att räcka länge är jag rädd.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards