Guldkorn

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Schrink - 10 augusti 2008 21:08

Jag har inga höga förväntningar på Sverige i årets OS. I vissa sporter har jag ingen koll alls och dit hör cykel. Jätteroligt att det blev ett silver idag. Sen blir det ju ntressanta diskussioner efter sådana här tävlingar, tex när hon berättade att hon hoppade av cykeln för att toalettera (underbart ord som en italiensk guide använde). Varför pinkar de inte bara, det måste ju ta jättelång tid att stanna. Karlar stannar nog inte (men de har ju å andra sidan lite lättare i dessa sammanhang som i så mycket annat).

Av Schrink - 10 augusti 2008 12:11

Håller för första gången på att lyssna på en ljudbok som jag lånat via nätet. Man får inte ladda ner i mp3 utan måste lyssna streamat i datorn. Det innebär att man är rätt låst och om man vill stänga datorn måste man låna om boken nästa dag och komma ihåg var man höll på att lyssna (om det nu inte finns nåt sätt att spara som jag inte kommit på). Nä, nog är vanlig mp3 klart bättre. Men jag var lite sugen på Björn Hellbergs senaste och det är väntetid på biblioteket så.. allt kan man testa en gång.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards