Guldkorn

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Schrink - 12 maj 2008 16:02

Täppas Fågelström har skrivit denna bok om att acceptera att man inte ser, missbruk och lite annat i livet. Tyvärr vet man inte riktigt om han velat vara smårolig eller seriös och det förstör en hel del. Dessutom är jag väl inte nån storälskare av den här typen av böcker så den kanske är bättre än vad mitt betyg blir. Betyg 3/7

Av Schrink - 12 maj 2008 15:59

Utan onda aningar handlar om en 14årig flicka som försvinner. Det visar sig att hon strippat på webben. Man lyckas upptäcka en pedofiligrupp som möjligen har med saken att göra. Rätt bra men utan att sticka ut. Betyg 4/7

Av Schrink - 12 maj 2008 07:38

När jag kom till Washington hade jag problem säkert i fem dagar med att jag vaknade strax efter tre på natten utan att kunna somna om. Natten före hemresan var väl första riktigt normala natten. Nu har jag sovit hemma två nätter och är redan på banan. De flesta tycker ju att "väst är bäst" men det stämmer inte på mej, så har det varit varje gång. Det beror nog på att jag är en typisk morgonmänniska, det är lättare att tvinga sig upp nu än att försöka sova längre där.

Av Schrink - 12 maj 2008 07:35

Är tillbaka från en underbar resa till Washington. Det var riktigt varmt och soligt, en del trevliga föredrag på kongressen och mycket att se och shoppa. Vissa saker är så otroligt billiga att man först inte tror det är sant. Underkläder av lite finare kvalitet kostar långt undet halva priset, likaså  amerikanska jeansmärken, en del kosmetika. Hade en väska i väskan när jag åkte och det var med nöd och näppe jag fick igen väskorna när det var dags att packa.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards