Guldkorn

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Schrink - 2 maj 2008 06:37

Är uppe tidigt, för att göra i ordning lite mat att ha på tåget. Ska åka buss och tåg hela dagen, kommer att övernatta på Kastrup (på hotell). Jag har haft en av mitt livs körigaste veckor, så även om jag oroar mej mycket för flygningen (som jag alltid gör) så blir det är en skön dag när jag bara får koppla av och läsa. Dotterns deklaration är jag inte alls säker på att den blev rätt, men jag har gjort så gott jag kunnat. Är inte av den typen som försöker fuska, utan jag är nöjd bara jag fått det hela att gå ihop. Räknar kallt med att vissa uppgifter saknas och att den måste kompletteras, men det ororar jag mig för så.


Kommer idag att satsa på att läsa Pepparkakshuset. Hur bra den är får den som är intresserad veta när jag kommer hem efter den 10 maj. Nu lägger jag ner bloggen under en vecka för jag kommer med största sannolikhet inte att hitta nånstans jag kan skriva / ont om tid. Det pågår flera symposier samtidigt och det gäller mer att gallra för att hinna än att försöka få ett fullt schema. Men jag hoppas att jag kommer hem full av inspiration.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards