Direktlänk till inlägg 28 december 2007
Det blir inte nåt fler biobesök för mig, så jag kan sammanfatta bioåret 2007. Vissa filmer som man tyckt var bra glömmer man, andra filmer växer med tiden. Jag vurmar ju för fantasyfilmer, så det blir två på min topp tre- lista.
1. Stardust- rolig, charmerande och växer vid andra titten.
2. Harry Potter och fenixorden. Harry är Harry om än filmerna aldrig kommer
i närheten av böckerna.
3. Bristande bevis. Mycket bra skådespeleri. Nackdelen med sådana här
filmer är att det bara är spännande en gång.
Mari Jungstedt. En mördad man blir funnen under Gotland runt. Inte Jungstedts bästa, medelmåttig. Betyg 3/7 ...
Roslund. Bra men saknar den riktiga spänningen i slutet. Betyg 5/7 ...
Buthler Öhrlund. 4/7. Håller på vara dags att avrunda
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | ||||||||
3 |
4 |
5 |
6 | 7 |
8 | 9 | |||
10 |
11 |
12 | 13 | 14 |
15 |
16 |
|||
17 |
18 | 19 | 20 |
21 | 22 |
23 | |||
24 |
25 | 26 |
27 | 28 | 29 |
30 | |||
31 | |||||||||
|